Mire kell figyelnie egy sportolónak a táplálkozás során? Mi a kapcsolat a sportteljesítmény és a táplálkozás között? Segítünk kiigazodni, megérteni.

Részletek

Tudj meg minél többet a fehérjékről, a táplálkozásunk egyik alapkövéről!

Részletek

Tudj meg minél többet a szénhidrátokról, a táplálkozásunk egyik alapkövéről!

Részletek

Tudj meg minél többet a zsírokról, a táplálkozásunk egyik alapkövéről!

Részletek

Ásványi anyagok, avagy makro-, és mikroelemek

Részletek

Milyen élelmiszerekből pótoljuk a vitaminokat? Szükségünk van multivitaminra? Legyél tájékozott ezen a téren is!

Részletek

Szervezetünk jelzései segítenek az ideális edzésterv összeállításban.

Részletek

Víz, vagy ISO ital? Gél, vagy szőlőcukor? Összefoglaljuk, miért, mikor és hogyan frissítsd szervezetedet egy óránál hosszabb, intenzív sportolás esetén.

Részletek

A sikeres maratoni versenyzéshez elengedhetetlenül fontos a megfelelő energetizáló termékek használata. Most a megfelelő energia gél megtalálásában segítünk, íme:


Részletek

Mondhatnám, hogy a legutóbbi maratonomat követően döntöttem el egy kiveséző cikk írását a kompressziós zoknikról, mikor ennek hiányát megéreztem a verseny végén. Valójában egy ismerősöm szólt, hogy írjak erről a cuccról valami hasznosat.

Részletek

Kompressziós zoknikról általánosságban foglalkozó cikkünket követően, többen is megkérdezték, hogy akkor most milyen márkájú futózoknit is válasszanak valójában, meg az egyik miért is jobb a másiknál? Ebben próbálunk most segíteni...

Részletek

Hőkamerával teszteltük a Moose újdonságát

Részletek
Fel