Mire kell figyelnie egy sportolónak a táplálkozás során? Mi a kapcsolat a sportteljesítmény és a táplálkozás között? Segítünk kiigazodni, megérteni.

Részletek

Tudj meg minél többet a fehérjékről, a táplálkozásunk egyik alapkövéről!

Részletek

Szervezetünk jelzései segítenek az ideális edzésterv összeállításban.

Részletek

Víz, vagy ISO ital? Gél, vagy szőlőcukor? Összefoglaljuk, miért, mikor és hogyan frissítsd szervezetedet egy óránál hosszabb, intenzív sportolás esetén.

Részletek

A sikeres maratoni versenyzéshez elengedhetetlenül fontos a megfelelő energetizáló termékek használata. Most a megfelelő energia gél megtalálásában segítünk, íme:


Részletek

Mondhatnám, hogy a legutóbbi maratonomat követően döntöttem el egy kiveséző cikk írását a kompressziós zoknikról, mikor ennek hiányát megéreztem a verseny végén. Valójában egy ismerősöm szólt, hogy írjak erről a cuccról valami hasznosat.

Részletek

Kompressziós zoknikról általánosságban foglalkozó cikkünket követően, többen is megkérdezték, hogy akkor most milyen márkájú futózoknit is válasszanak valójában, meg az egyik miért is jobb a másiknál? Ebben próbálunk most segíteni...

Részletek

Hőkamerával teszteltük a Moose újdonságát

Részletek

Sokan leírták, elmondták, és magunk is megtapasztaltuk, hogy a bemelegítés fontos, sőt elengedhetetlen része kell legyen edzéseinknek. Nem a bemelegítés miatt szeretünk futni, sőt talán időnként unalmas is, de azért hiba lenne elbliccelni.

Részletek

Nem csak profi sportolóknak kell tisztában lenniük az edzések apró részleteivel. Egy hobbi futónak is ugyanannyira fontos, hogy tudatosan készítse elő napról-napra az edzéseit és odafigyeljen a szervezetének a jelzéseire. 

Részletek

Dr.Kelen sportkrémeket teszteltünk. Nem baj ha tudjuk, mit kenünk magunkra.

Részletek
Fel